۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸
کد خبر: ۴۲۸۷۱۴
امام جمعه میاندوآب:

دیدار با بهائیان حرکتی منافقانه است

امام جمعه میاندوآب با انتقاد از دیدار برخی افراد با بهائیان، گفت: دیدار با بهائیان حرکتی منافقانه و محکوم است.
حجت الاسلام حسن زاده، مسؤول حوزه های علمیه میاندواب

حجت الاسلام حمید حسن زاده، امام جمعه میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه در واکنش به دیدار برخی افراد با بهائیان اظهار داشت: بهائیت دشمن اسلام است و دیدار با سران بهائیت از جانب هر فردی محکوم و منافقانه است و باید با آن برخورد شود.


وی با بیان اینکه حتی کسانی که به این افراد نزدیک هستند نیز دیدار با بهائیان را مورد انتقاد قرار داده اند، افزود: لعنت خدا بر این افراد، که با دیدار با بهائیان به خون شهدا و ایثارگری و ایستادگی رزمندگان اسلام در مقابل دشمنان دهن کجی می کنند.


امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه روز نیمه شعبان به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است، تصریح کرد: پیشرفت، توسعه وشکوفایی هر کشور در گرو داشتن امنیت است و وزارت اطلاعات متعلق به نظام بوده و وابستگی جناحی و سیاسی ندارد.


وی با اشاره به اینکه رشادت ها و جان فشانی های سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای مسلح، دشمنان را در مایوس ساخته است، گفت: نیروهای مسلح و امنیتی ما با بهره گیری از تکنولوژی و تحولات علمی دنیا با قدرت و اقتدار از نظام و انقلاب اسلامی در همه عرصه ها دفاع کرده و حافظان این نظام و کشور هستند تا ما در امنیت و آرامش باشیم.


حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه اگر هوشیاری و رشادت های سربازان گمنام امام زمان(عج) و بسیجیان و نیروهای انقلابی نبود، در فتنه ۸۸ دشمنان اهداف خود را در کشور پیاده می کردند، تصریح کرد: در سال ۸۸دشمنان به دنبال تغییر حکومت بودند ولی رشادت ها و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج)، بسیجیان و نیروهای انقلابی و مردم، نقشه دشمنان را خنثی ساخت.


حجت الاسلام حسن زاده به فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره و با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی مردم سبب شکست دشمنان شد، گفت: دیروز دشمن از طریق جنگ نظامی آمده بود و سعی می کرد تا با تصرف خاک و کشور بر ما غلبه کند ولی ایستادگی، مقاومت، ایثارگری و فداکاری مردم با حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل مانع از دست یابی آنان به اهدافشان شده و دشمنان را شکست داد.


وی با بیان اینکه امروز صحنه نبرد تغییر کرده و دشمنان به جنگ نرم و فرهنگی روی آورده اند، تصریح کرد: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی میدان جنگ دشمنان هستند و بر روی آنها برای پیاده سازی اهداف خود برنامه ریزی می کنند.


امام جمعه میاندوآب با تاکید بر لزوم برنامه ریزی مناسب فرهنگی برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان در کنار ارتقا نظامی و پیشرفت های امنیتی، اظهار کرد: باید با رونق هیات مذهبی، مجالس و محافل قرآنی و ورود به عرصه ارتباطات به مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان رفت تا نقشه های دشمنان را در این عرصه نیز خنثی کنیم.


حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه از جنگ علمی دشمنان نیز نباید غافل شد، افزود: باید به رشد و توسعه علمی خود نیز در کنار کار فرهنگی ادامه دهیم، چرا که جنگ آینده جنگ علمی است و هرکس بتواند از لحاظ علمی و تکنولوژی مانند انرژی هسته ای حرفی برای گفتن داشته باشد بر دیگران غالب خواهد شد./302/936/ب1

ارسال نظرات