۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۴۲۸۷۱۲
مدیرکل اوقاف اردبیل:

طرح تابستانی نشاط معنوی با محوریت اماکن متبرکه برگزار می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، گفت: با نزدیک شدن تعطیلات تابستان، بقاع متبرکه شاخص برای بهينه سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان آماده می شوند.
مدیر کل اوقاف اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام اکبر قیامی، عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های طرح نشاط معنوی در اردبیل، خاطرنشان کرد: با عنايت به تأكيدات مقام معظم رهبری مبنی بر برنامه‌ريزی جهت ارتقاء سطح اعتقادی نسل جوان و همچنین تبدیل بقاع متبركه به قطب های فرهنگی جامعه، طرح تابستانی نشاط معنوی با هدف بهينه‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان و ارتقاء بنيه اعتقادی، دينی، اخلاقی و ارزش‌های انقلاب اسلامی در بقاع شاخص استان اجرا می شود.

 

وی افزود: برنامه‌ریزی صحیح، منطقی و متناسب با روحیه جوانان و نوجوانان افزون بر جهت دهی و ارتقاء سطح معرفتی، علمی، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی آنان، موجب سوق دادن نسل جوان به فعالیت های فرهنگی و قرآنی علی الخصوص حفظ قرآن کریم می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، تصریح کرد: برای رسیدن به این هدف مهم، در قالب طرح نشاط معنوی برنامه‌ریزی متناسب صورت گرفته و زمینه‌ حضور و انس نوجوانان و جوانان با اماکن متبرکه فراهم شده است.

 

حجت الاسلام قیامی، بیان داشت: بزودی ستاد طرح نشاط معنوی در اداره کل و ادارات اوقاف شهرستان ها تشکیل می شود که وظيفه این ستاد برنامه‌ريزی، سازماندهی، هدايت، راهبری، نظارت و ارزيابی دقيق طرح نشاط معنوی و برگزاری جلسه توجیهی با هيأت امناء‌ و مديران مراكز فرهنگی قرآنی بقاع مجری طرح است.

 

وی بیان کرد: بعد از تشکیل ستاد اجرایی طرح نشاط معنوی در اداره کل اوقاف استان، زمان و شرایط ثبت نام از شرکت کنندگان و زمان شروع طرح به اطلاع متقاضیان شرکت در طرح می رسد./202/937/ب1

ارسال نظرات