۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰
کد خبر: ۴۲۸۶۹۵
نماینده خبرگان رهبری:

داعش دست‌پرورده رژیم صهیونیستی است 

حجت الاسلام والمسلمین هریسی گفت: بدون تردید گروه تروریستی داعش دست‌پرورده و ساخته آمریکا و رژیم جعلی و فاسد صهیونیستی است. 
داعش

حجت الاسلام والمسلمین هاشم هاشم‌زاده هریسی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به آخرن تحرکات گروهک های تروریستی در عراق و سوریه اظهار داشت: داعش به نام اسلام بدترین جنایت‌ها را انجام می‌دهد. 

 

وی با بیان این‌که داعش و دیگر گروهک های ترورییستی تکفیری و سلفی جنایات ضدبشری خود را به حد اعلا رسانده است، خاطرنشان کرد: آمریکا و هم‌پیمانانش تا آنجایی که توانسته‌اند از داعش حمایت کرده‌اند؛ تا رژیم خونخوار صهیونیستی در آرامش باشد و با این کار می‌خواهند ذهن‌ها متوجه جنایات رژیم صهیونیستی نباشد.

 

نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که چهره کریه و فاسد رژیم صهیونیستی و گروهک‌های تروریستی تکفیری و سلفی برای همگان آشکار شده است، گفت: امیدواریم هرچه زودتر شاهد نابودی رژیم فاسد صهیونیستی، آمریکای جنایتکار و گروهک تروریستی داعش باشیم؛ چراکه آمریکا و هم‌پیمانانش موجب ناامنی منطقه خاورمیانه شده‌اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین هریسی با اشاره به اوضاع کشورهای منطقه و نقشه های شوم استکبار جهانی گفت: امروز همگان بر اهمیت این موضوع آگاهند که تنها نیرویی که می تواند کشورهای مسلمان را از گزند فتنه ها و تهدید ها رها کند، حضور جوانان مؤمن و شجاع در همه صحنه ها به ویژه در خط مقدم جهاد با دشمن است.

 

وی ادامه داد: بر همین اساس است که مرجعیت عراق برای مقابله با داعش، به بسیج نیروهای مردمی روی آورده اند و با همین قدرت، کمر داعش را شکسته اند. حضور مقتدر و جهادی نیروهای مردمی عراق و سوریه موجب شکست دشمنان جبهه ضداسلامی و حامیان صهیونیستی داعش در منطقه شده است.

 

نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که امروز هر مسلمان بایستی در انجام تکلیف الهی خود لحظه‌ای درنگ نکند، گفت: هر کس با انگیزه الهی و مخلصانه وارد صحنه شود، قطعا پیروز میدان خواهد بود، تاریخ نشان داده یک شیعه واقعی هیچگاه زیر سلطه دشمن و منطق زور نمی رود.

 

حجت الاسلام والمسلمین هریسی با بیان این‌که شیعه مکتب اهل بیت عصمت وط هارت با تکیه بر قدرت لایزال الهی همواره شجاع است و هیچگاه ترسی به دل خود راه نمی دهد، افزود:دشمنان به این حقیقت مهم پی برده اند که ملت ایران هیچگاه از اصول اسلام و انقلاب عدول نمی کند./302/935/ب1

ارسال نظرات