۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۴۲۸۶۹۱
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی:

صدا و سیما نباید تسلیم جریان‌های سیاسی و اقتصادی شود

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه عده‌ای سعی دارند سازمان صدا و سیما را به عنوان ملعبه‌ای برای رسیدن به خواسته‌های خود قرار دهند، گفت: مدیران این سازمان با هوشیاری تمام مراقب توطئه‌های دشمنان بوده و سعی کنند همواره در خط رهنمودهای رهبری حرکت کنند.
سید محمد سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیر سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه سازمان صدا و سیما منبر اسلام برای نشر معارف دینی و سیره اهل بیت(ع) در جامعه جهانی و فضای مجازی است، گفت: با توجه به نقش راهبردی این سازمان در فرهنگ سازی و حفظ فرهنگ اسلامی به هیچ وجه این نهاد نباید تسلیم جریان ها و گروه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی شود.

 

وی افزود: مهم‌ترین رسالت سازمان صدا و سیما در حال حاضر برای تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی حرکت در مسیر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

 

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه این سازمان در طول سال‌های اخیر در مقابله با جنگ نرم فرهنگی دشمن عمل‌کرد خوبی داشته و توانسته است با تکیه بر نیروهای داخلی از نظر فنی و فناوری به سطح بالایی از پیشرفت دست یابد، تصریح کرد: این موضوع نشان می‌دهد که با تکیه بر توان داخلی بدون نیاز به بیگانگان امکان پیشرفت در عرصه های مختلف برای ملت توانمندی مانند ملت ایران وجود دارد.

 

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر احیای اقتصاد و تولید در کشور با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و فرامین رهبری از اولویت های قوای سه گانه در سطح کشور است، گفت: متأسفانه با وجود اینکه رهبری تأکید زیادی بر تحقق اصول اقتصاد مقاومتی دارند حرکت مسؤولان در این زمینه کند است.

 

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه آیات قرآن به صراحت بیان می‌کنند که مؤمن با تکیه بر توان خود و توکل به خدا می‌تواند مسیر پیشرفت و تحول را طی کند، ادامه داد: مسؤولان ما باید به تحقق اقتصاد مقاومتی باور و ایمان داشته باشند و تنها در این صورت است که خواهند توانست گام های سازنده و مؤثری در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی بردارند.

 

حجت الاسلام و الملسمین سعیدی با بیان اینکه عده‌ای سعی دارند که سازمان صدا و سیما را به عنوان ملعبه ای برای رسیدن به خواسته‌های خود قرار دهند، اظهار کرد: باید مدیران این سازمان با هوشیاری تمام مراقب توطئه‌های دشمنان بوده و سعی کنند همواره در خط رهنمودهای رهبری حرکت کنند.

 

وی افزود: قم مرکز عش آل محمد است و توجه به این شهر و نشر اخبار این شهر به عنوان مرکزیت نشر معارف دینی می‌تواند به غنی شدن برنامه های صدا و سیما کمک مؤثری داشته باشد و مدیران سازمان صدا و سیما به قم به عنوان یکی از قطب های فرهنگ سازی باید توجه ویژه ای داشته باشند.

 

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) یادآورشد: همکاری آستان مقدس حضرت معصومه(س) با سازمان صدا و سیما توانسته نقش مؤثری در انتقال معارف دینی به عموم مردم داشته باشد و امید است که این همکاری روز به روز نسبت به قبل افزایش یابد./۸۳۷/پ202/ی

ارسال نظرات