۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۴۲۸۶۶۲
آیت الله حیدری:

انتخاب آیت الله جنتی، انقلابی بودن مجلس خبرگان رهبری را نشان داد

آیت الله حیدری با بیان این که انتخاب آیت الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان رهبری تودهنی محکمی به یاوه گویی های دشمنان اسلام است، گفت: مجلس خبرگان با انتخاب وی انقلابی بودن و پاسخ عملی به فرمان رهبر معظم انقلاب را نشان داد.
آیت الله حیدری

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، انتخاب آیت الله جنتی به عنوان ریاست مجلس خبرگان رهبری را تودهنی محکمی نسبت به یاوه گویی های دشمنان اسلام برشمرد.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به یاوه گویی های دشمنان به ویژه شبکه خبریbbc  در زمان انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: اکثر اعضای مجلس خبرگان به این نتیجه رسیدند که شخصیت آیت الله جنتی شایسته ریاست مجلس خبرگان است.

 

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که اعضای مجلس خبرگان رهبری با توجه به شخصیت آیت الله جنتی از جنبه علمی، عملی، جهادی و سوابق انقلابی وی را شایسته ریاست بر مجلس خبرگان رهبری دانستند، تصریح کرد: ایشان در زهد و وارستگی و عدم وابستگی به تعلقات دنیوی نمونه اعلی و در حد رؤسای سابق این مجلس است و این انتخاب تودهنی محکمی به یاوه گویان است.

 

آیت الله حیدری با اشاره به این که انتخاب آیت الله جنتی، انقلابی ماندن، انقلابی فکر و عمل کردن اعضای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری را ثابت کرد، افزود: این انتخاب پاسخ عملی به فرمان رهبر معظم انقلاب است و آینده این دوره از هم اکنون قابل مشاهده و روحیه انقلابی در این دوره سرآمد است.

 

وی در پایان با اشاره به نقش آیت الله جنتی در حراست دقیق و همه جانیه از هویت اسلامی و انقلابی نظام اسلامی خاطرنشان کرد: نطق قرّا و کوبنده ایشان نشان از انتخاب درست و بجای اعضا مجلس خبرگان رهبری است./302/9456/ب1

ارسال نظرات