۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۴۲۸۶۱۸
آیت الله حیدری:

خبرگان پنجم انقلابی بودن خود را نشان داد/ ‌آیت الله جنتی خار چشم دشمنان و معاندان است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان آیت الله جنتی را خار چشم دشمنان دانست و گفت: سوابق و استقامت آیت الله جنتی بر خط انقلاب و خط ولایت چه در زمان حضرت امام و چه در زمان مقام معظم رهبری مسأله ای واضح و روشن است
آیت الله محسن حیدری آیت الله محسن حیدری آیت الله محسن حیدری

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تجلیل از اقدام انقلابی خبرگان به پیام های انتخاب آیت الله جنتی برای دوستان و دشمنان انقلاب اشاره کرد و گفت: پیام روشن این انتخاب، انقلابی بودن و ولایی بودن دوره پنجم مجلس خبرگان است.

 

وی افزود: حتی این دوره انقلابی تر و ولایی تر از دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری است، از این رو چیزی را که مقام معظم رهبری برای دوره پنجم مطرح فرموده بودند که مجلس خبرگان باید انقلابی بماند، انقلابی فکر کند و انقلابی عمل کند تحقق پیدا کرد.

 

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که حقیقتا امروز مجلس خبرگان انقلابی عمل کرده و انقلابی بودن خود را نشان داده است، آیت الله جنتی را خار چشم دشمنان دانست و اظهار داشت: سوابق و استقامت آیت الله جنتی بر خط انقلاب و خط ولایت چه در زمان حضرت امام و چه در زمان مقام معظم رهبری مسأله ای واضح و روشن است.

 

وی ادامه داد: با توجه به صلابت و استحکامی که بحمدلله آیت الله جنتی داشتند و دارند مورد قبول اکثریت قاطع مجلس خبرگان قرار گرفتند و رأی بالایی به ایشان داده شد، یقینا انتخاب آیت الله جنتی یأس و ناامیدی دشمنان را در پی دارد.

 

آیت الله حیدری ابراز داشت: البته طبیعت دشمنان این است که وقتی از در بیرون رانده شوند تلاش می کنند که از پنجره وارد شوند، این منفذی را که می خواستند در آن ورود کنند بحمدلله با این انتخاب بسته شد و از این جهت باید آیه« الْيَوْمَ يَئِسَ الَّذِينَ كَفَرُواْ» را خواند و تکرار کرد./1323/ت302/ج

ارسال نظرات