۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۴۲۸۴۹۲
منتخب مردم همدان در مجلس خبرگان:

حوزه انقلابی سبب انقلابی ماندن جامعه می‌شود

مدیر حوزه های علمیه استان همدان گفت: حوزه را باید انقلابی حفظ کرد چرا که اگر حوزه انقلابی نباشد دیگر از جامعه انقلابی خبری نخواهد بود.
موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی منتخب مردم همدان در مجلس خبرگان بعد از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی بسیج حوزه های علمیه استان همدان که در مدرسه آخوند برگزار شد با اشاره به مسأله بسیج اظهار داشت: مسأله بسیج حوزه های علمیه مساله ای بسیار حیاتی است.

 

وی افزود: باید مساله بسیج طلاب به معنای واقعی شکل بگیرد و یکی از وظائف بسیج طلاب آن است که در مناطقی که فاقد روحانی است به صورت مقطعی روحانیانی را اعزام کند تا روحیه اعتقادی مردم تضعیف نشود.

 

مدیر حوزه های علمیه استان همدان ابراز داشت: اگر امکان ان وجود داشته باشد جدای از گزارش ها و نشست ها امکاناتی فراهم شود که 50 فرد طلبه بسیجی به 50 مسجد محروم استان اعزام شوند.

 

وی ادامه داد: انقلابی ماندن حوزه های علمیه از بسیج باید نشأت بگیرد و باید دانست که روح انقلاب وابسته به انقلابی ماندن حوزه های علمیه است و این امر باید هم در سطح طلاب و هم در سطح افراد پیگیری شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی خاطر نشان کرد: متاسفانه بعد از انعکاس فرمایش های رهبری درباره اهمیت و جایگاه خبرگان برخی از افراد محاسن سفید در حوزه علمیه سنگ برخی از افراد که در طول سال های انقلاب تغییر رویه داده اند را به سینه زدند اما باید بدانند که در جامعه اسلامی فرمایش رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب است.

 

وی افزود: آقای هاشمی رفسنجانی فعالیت های انقلابیش مورد قبول است اما در جایی که رهبر معظم انقلاب فرمایشی داشته باشند، دیگر همه امور باید به حاشیه برود چرا که امر رهبری اولی به همه امور است.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: حوزه را باید انقلابی حفظ کرد چرا که اگر حوزه انقلابی نباشد دیگر از جامعه انقلابی خبری نخواهد بود./202/979/ب1

ارسال نظرات